Uygulama ve Araştırma Merkezleri Koordinatörlüğü -
Gelişim Üniversitesi
  1.   Anasayfa
  2. Uygulama ve Araştırma Merkezleri Koordinatörlüğü
  3. Koordinatörlüğün Görevleri


Koordinatörlüğün Görevleri


Uygulama ve Araştırma Merkezleri Koordinatörlüğümüz Koordinatör, Koordinatör Yardımcıları ve  Koordinasyon Kurulundan oluşmaktadır.   
                             

Koordinatörün Görevleri; 

-Ar-Ge’den sorumlu Rektör Yardımcısının olmadığı zamanlarda İGÜ-UYGARMER Koordinasyon Kurulu’na başkanlık etmek,
-UYGARMER Koordinasyon Kurulunun sekretaryasını yapmak,                           
-Uygulama ve Araştırma Merkezleri arasında koordinasyonu sağlamak ve gerekli hallerde ilgili kararları Senatoya sunmak,
-UYGARMER Koordinasyon Kurulunun faaliyetlerini altı (6) aylık aralıklarla Rektöre veya Başkana sunmak.          


Koordinatör Yardımcılarının Görevleri 
 
-Koordinatör yardımcıları, Uygulama ve Araştırma Merkezleri Koordinatörlüğü faaliyetlerinin yürütülmesinde Koordinatöre yardımcı olmak üzere Koordinatörün verdiği görevleri yaparlar. 
 

Koordinasyon Kurulunun Görevleri;   

-Merkezlerin yönetimsel koordinasyonunu sağlamak,
-Yeni kurulacak merkezin kuruluş süreçlerine ilişkin değerlendirmede bulunmak,
-Var olan bir merkezin isim, nitelik, içerik, faaliyetlerinde yapılacak değişiklikler ve gelir-giderleri vb. ile ilgili incelemelerde bulunmak,
-Merkezlerin yıllık faaliyetlerini Uygulama ve Araştırma Merkezi Açma, İzleme, Değerlendirme ve Kapatma Yönergesi’nin  Dördüncü Bölümünde belirtilen “Performans Kriterleri”ne göre değerlendirerek değerlendirme sonuçlarını Rektör veya Başkana bildirmek,                  
-Merkezlerin müdür, müdür yardımcısı, yönetim kurulu danışma kurulu vb. organlarının ilgili yönetmelik kapsamında oluşturulma süreçlerini takip etmek Rektöre bilgi vermek,
-Merkezlerin internet sayfalarının güncel olması için kontrolleri yapmak ve rapor etmek.